«Санрайз тур» дав офіційний коментар щодо обдуреному туристу

«Санрайз тур» дав офіційний коментар щодо обдуреному туристу

63
0
ПОДЕЛИТЬСЯ

Керуюча компанія «Санрайз тур» дала офіційний коментар щодо невильоту туриста, забронировавшего тур у франчайзингового агентства цій туркомпанії. Як з’ясувалося, тур був заброньований у «Трійки», але «Санрайз» обіцяє надати туристу компенсацію.

Нагадаємо, що 15 січня в АТОР звернувся турист, який повідомив про зникнення агентства «Прайм тревел», що працював в якості фірмового офісу «Санрайз тур». Турист намагався дотримати всі запобіжні заходи при бронюванні путівки, але поїздка на Мальдіви, намічена на 16 січня, так і не відбулася. Справа в тому, що директор «Прайм тревел» Антон Титов зник, не перевівши гроші за тур оператору, а офіс агентства закрився. У відділенні поліції, куди попрямував турист для подання заяви про шахрайські дії, співвласники «Прайм тревел» повідомили, що не мають уявлення про місцезнаходження Антона Титова.

У середу був отриманий коментар від керуючої компанії «Санрайз». «Тур був заброньований франчайзинговим агентством «Санрайз тур» ТОВ «Прайм тревел» туроператора «Трійка», тому як агент, ні як туроператор, ми не брали участь в процесі організації і продажу даного туру. Разом з тим, ми, також як і турист, обурені шахрайськими діями «Прайм тревел», — йдеться в повідомленні «Санрайз». Керуюча компанія «Санрайз тур» подала заяву в поліцію про дії гендиректора Антона Титова і виключила його агентство з своєї франчайзингової мережі.

Дійсно, за день до передбачуваного вильоту турист отримав смс-повідомлення від «Трійки», в якому говорилося, що його бронь підтверджена. На той момент «Санрайз» вже поінформував туриста про проблеми, що виникли з його туром. Підбадьорений турист зв’язався «Трійкою», але там йому повідомили, що такі повідомлення розсилаються автоматично і не підтверджують (!!!) наявність броні та оплати. Для отримання достовірної інформації «з перших рук» про турі потрібно дзвонити в «Санрайз тур». На цьому етапі ситуація повернулася до початку: тур не оплачено, тому не відбудеться. До речі, в договорі з туристом в якості туроператора вказано «Санрайз», «Трійка» в ньому не фігурує. Та й трохи дивно, що про нездійснений турі турист дізнається саме від туроператора «Санрайз», який начебто не брала участь у процесі організації та продажу даного туру, але саме він просить у туриста його повторної оплати.

Розплутувати клубок взаємин «Санрайза», його франчайзі, «Трійки» та інших можна ще довго, але головна мета майже досягнута – відпустка туриста може відбутися. Висвітлення ситуації змусило «Санрайз» прийняти рішення на користь клієнта. «Керівництвом Керуючої компанії «Санрайз тур», прийнято рішення в якості компенсації надати туристу за його вибором тур на своїх основних напрямках, незважаючи на понесені компанією, як фінансові збитки, так і репутаційні», — йдеться у надісланому в АТОР коментарі туроператора. АТОР передав отриману інформацію туристу, після чого між туристом і туроператором почався процес переговорів.

P. S.

У середу керуюча компанія «Санрайз» повідомила, що незважаючи на відсутність власної вини, готова надати туристу компенсаційний тур по одному зі своїх основних напрямків. У четвер вранці Михайло знову подзвонив в АТОР. На цей раз з доброю новиною: поїздка, хоч і не на Мальдіви, відбудеться. «Ми зустрілися з представниками туроператора «Санрайз». Нам надали сертифікат на тур в Туреччину на суму 160 тис. руб. (замість 154 тис., які були витрачені на Мальдіви). Ми з сім’єю вирішили погодитися на ці умови. Тур відбудеться влітку. Я дуже вдячний АТОР, що ви так швидко відреагували», — зазначив турист.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ