Успех продаж

«Успішні люди не виняткові, але в них є одне спільне: всі вони — люди захоплені. Вони виробили в собі необхідну до наполегливої ​​послідовності внутрішню силу. Це робить їх здатними вийти з глухого кута тоді, коли середня людина вже б здався. Такий склад розуму багатство в дії. Він покаже тобі, як бачити за межами простого і буденного світу речей ». Боб Проктор (всесвітньо відомий експерт в області розвитку прихованих можливостей людини).

70% всіх робочих місць і вакансій в Москві — менеджерські. Столиця нашої батьківщини — місто білих комірців. Продавати, рекламувати, управляти — ось основні заняття столичних жителів. І все це робити можна «абияк», а можливо і віртуозно — з любов’ю до процесу і насолодою результатом.

Отже, якщо ви хочете домогтися успіху в своїй справі, то вам доведеться ще багато чому навчитися. І для початку необхідно мати чітке уявлення про те, якого результату ви хочете добитися на кожному етапі своєї кар’єри.

По-перше, необхідно мати сенсорну гостроту, для розпізнання моменту, коли ви досягли вашого результату. А, по — друге, вміти змінювати вашу поведінку, з урахуванням помилок, скоєних в «минулому». Важливо бути конгруентним, тобто бути рівним партнеру.

Важливо! Нічого не цінується так дорого і не коштує так дешево, як проста ввічливість. Посмішка, знаки уваги обов’язково викличуть відповідний відгук і створять дружню і приємну атмосферу успех продаж.

Навчіться пропонувати не товар, а щасливе майбутнє, неодмінно описуючи, як воно здійсниться в результаті покупки. Яскравий приклад тому, часто використовувані маніпуляції при продажу нерухомості: люди купують квартири з різних міркувань (зручності, престижу, для офісу, в разі зростання або, навпаки, зменшення сім’ї), і тут добре спрацьовують метафори:

— Нові квадратні метри — міст в нове життя.

— Велика квартира — високий статус.

— Хорошої людини повинно бути багато, а улюблена квартира — тільки великий.

— На родині не можна економити!

У кожної людини, є свій канал сприйняття, якому він більшою мірою довіряє. Через цей канал і йде основний потік інформації, тому першочергове завдання менеджера, навчитися правильно визначати цей головний канал сприйняття клієнта. Для цього потрібно поговорити з людиною про що-небудь відверненому і при цьому встигнути вловити лінгвістичні предикати в його промові. Адже продавати візуалу, аудіалу і кинестетику потрібно зовсім по — різному. З людиною потрібно розмовляти на його мові.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *